Informburo.kz және «31-арна» компанияларының ортақ тұстары көп. Бұл тек қайталанатын бренд атаулары – кейде оқырмандар мен телекөрермендер шатастыратын Informburo.kz және 31-арнадағы «Информбюро» жаңалықтар бағдарламасы ғана емес, сонымен қатар, құрылтайшы – оның негізгі пайшысы Болат Өтемұратов болып табылатын «Верный капитал» басқарушы компаниясы тарататын жоғары кәсіби журналистік стандарттар.
2018 жылы 31-арна 25 жасқа толды, ал Informburo.kz-ке – үш жыл. Екі жоба үшін де өткен кезең құрметті марапаттар мен маңызды жаңа жобаларға бай болды. 2018 жылғы маусымда Informburo.kz «Үркер» ұлттық сыйлығының нұсқасы бойынша «Үздік интернет-БАҚ» деп танылды. Ал Informburo.kz журналистері Николай Энелане мен Жолдас Орысбаев «Үздік аналитикалық материал» және «Үздік халықаралық аналитикалық материал» номинациялары бойынша сыйлықтың номинанттары атанды. «Марапат маңызды, өйткені бұл – кәсіби қоғамдастықтың мойындауы», – дейді Informburo.kz бас редакторы Михаил Дорофеев.
Ал 2018 жылдың 26 маусымында Михаил Дорофеевтің өзі кәсіби журналистік мереке қарсаңында құрылған Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың атындағы құрметті сыйлыққа ие болды. 61 кандидаттың ішінен қоғамдық комиссия 8 үздік қазақстандық журналисті анықтады, оның ішінде Informburo.kz бас директоры болды, ал 28 маусымда Дорофеев «Сұхбат» бағдарламасына қатысып, онда Informburo.kz жұмыс қағидаттары және қазіргі қазақстандық журналистика туралы айтып берді. Оның айтуынша, басты трендтердің бірі – Informburo.kz соңғы жыл бойы, бұл ретте дәстүрлі жаңалықтардан және тергеу журналистикасынан бас тартпай, енгізіп келе жатқан сындарлы журналистика немесе шешімдер журналистикасы. Заңдар, кодекстер, мемлекеттік бағдарламалар сияқты жай ғана есеп берудің орнына адамдарға түсіндіру керек нәрселер бар: «Репортерлар проблемаларды ашып қана қоймайды, сонымен қатар шешімдердің қандай нұсқалары бар екенін түсінеді. Бұл – азаматтық қоғамды дамытудың тағы бір тәсілі», – деп түсіндірді Михаил Дорофеев.
Егер аудиторияның сапалық және сандық көрсеткіштері туралы айтатын болсақ, онда 2018 жылы Informburo.kz федералдық жаңалықтар басылымдары арасында «Медиатор» халықаралық сыйлығының «Ең көп оқылатын» санатында екі рет жеңімпазы атанды. Бұл санатта оқырмандар көп уақыт өткізетін басылымдар атап өтіледі. «Неліктен біз бұл сыйлықты мақтан тұтамыз? Себебі «Медиаторға» қазақстандық ғана емес, ресейлік медиа да қатысады. Біз жеткілікті үлкен және танымал ресейлік брендтерді айналып өттік», – деп түсініктеме берді Михаил Дорофеев марапаттарға.
Михаил Дорофеевтің пікірінше, ашық ақпарат пен объективтіліктен басқа, Informburo.kz жоғары кәсіби стандарттары туралы редакторлық және коммерциялық материалдардың бөлінуі, оқырманға деген адалдық та айтады. «2018 жылы біз коммерциялық редакция құрып, ақпараттық және коммерциялық басылымдар арасындағы қабырғаны аяқтадық. Қазір әркім өз жұмысымен айналысады».
Informburo.kz жұмысындағы тағы бір жаңалық «ЦЕХ» салалық медиаконференциясын өткізу болды. 2018 жылы ол екі рет өткізілді: наурыз және қазан айының соңында. Спикерлер жергілікті медиа менеджерлер, сондай-ақ бұрын Қазақстанға келмеген Илья Красильщик (сол кездегі Meduza баспагері), Родион Скрябин («Лайфхакер» даму жөніндегі директоры), Саша Рай («Тинкофф журналы» баспагері) және Аян Митрра (Texas Tribune) сияқты танымал шетелдік қонақтар болды. Олар жергілікті жарнама, аудиторияны зерттеу және мазмұнды тарату туралы айтты. «Біздің ойымызша, конференциялар жақсы өтті, кәсіби аудиторияның үлкен қызығушылығын тудырды, жақсы жауаптар болды. Жалпы, бұл біз жұмыс істейтін нарықтың дамуына оң әсер етеді», – дейді Informburo.kz бас редакторы.
2018 жыл 31-арна үшін де жетістіктерге толы болды. Компанияға 25 жас толды. Осы уақыт ішінде арна қазақстандық медиа нарықта «Бас отбасылық телеарна» атанды, өйткені басшылық пен продюсерлер эфирлік торды отбасының әрбір мүшесі өздері үшін қызықты әрі пайдалы нәрсе таба алатындай етіп әртараптандыруға тырысады. Әсіресе команда өз өндірісінің өнімдерін – жаңалықтар, комедия және реалити-шоуларды мақтан тұтады. Олар, шынымен де, мақтануға тұрарлық. «Информбюро» – 31-арнаның жаңалықтар бағдарламасы 2018 жылы «Үздік ақпараттық бағдарлама» номинациясы бойынша қазақстандық «Тұмар» телевизиялық сыйлығының екінші мүсініне ие болды. Бұл сыйлыққа ұсынылған 355 қазақстандық жоба бәсекеге түсті.
«Информбюро» жаңалықтар бағдарламалары департаментінің ақпараттық хабар тарату директоры Гүлжан Мұқышеваның айтуынша, журналистер жаңалықтар таратудың «жүргізушінің көрсетуі, сюжет» классикалық схемасынан тікелей қосылу, әлеуметтік сауалнамалар, студиядағы қонақтар, спикерлермен барлық мүмкін тәсілдермен тікелей байланыс бағытында алшақтауда. 31-арнаның қызметкерлері рейтингтерді іздеуде қанды немесе хайп тақырыптарын егжей-тегжейлі қамтымайды, бірақ көрермендердің, тіпті олардың ең жасының мүдделеріне сүйенуді жөн көреді, сондықтан олар көптеген тұтынушылық тақырыптарды қамтиды және көрермендермен бір түсінікті және қауіпсіз тілде сөйлеседі. Барлық «Информбюро» жүргізушілері – бұл мамандықта объективтіліктің жоғары стандарттарына ие қазіргі журналистер – бірде-бір «сөйлейтін бас» жоқ. Журналистердің өздері ақпарат жинап, жаңалықтар жазып қана қоймай, сонымен қатар өз сюжеттері үшін бейне тізбегін орнатады, аудио жолақтар мен диктор үшін мәтіндерді орналастырады.
Телеарнадан басқа, «Информбюро» бағдарламасы жасайтын мазмұнды YouTube-тен және қосымшадан табуға болады, өйткені аудитория көбінесе ақпаратқа қайта жүгінеді. Мұқышева «Информбюро» көбінесе қазақстандық YouTube-арналардың үздік-10-нан табылатынын айтады.
2018 жылы халықаралық қауымдастық 31-арнаның зәкірлік жобасын – «Информбюро» жаңалықтар бағдарламасын түсіретін жаңа студияны жоғары бағалады. Бұл DIAS, Acis Distirbution және Polymedia компанияларының бірлескен жобасы болды, соның арқасында 31-арна TKT Awards International 2018 сыйлығының лауреаты атанды. Сыйлыққа дәстүрлі түрде 15 елдің жобалары қатысты. Бұл кәсіпкер Болат Өтемұратовтың медиа активтеріне кіретін телеарнаның халықаралық танылуының жалғыз дәлелі емес. 31-арнада кәсіпкердің халықаралық серіктесі бар — Paramount Pictures, Warner Bros. және The Walt Disney Company CIS халықаралық алпауыттармен эфирде кино өнімдерін таратуға лицензиялық құқықтарды сатып алуға эксклюзивті келісімдері бар ресейлік STS Media компаниясы. I’m singer 31-арнасының ауқымды талантты шоуы алты елде таратылады, жалпы аудиториясы 200 миллион көрерменге жетеді.
Бұдан басқа, 31-арна маңызды кадрлық өзгерістерді күтті. 2018 жылдың соңында компанияның жаңа бас директоры жарияланды. Ол Юрий Бродский болды. Бұрын RTVI ТК жаңалық емес таратылымы дирекциясының директоры болған, СТС прайм хабар таратуының және 31-арнаның бас продюсері болып жұмыс істеген. Бродскийдің басшылығымен «Дом-Весы» реалити-шоуы және «Нархоз» ситкомы сияқты қазақстандық рейтингтік жобалар іске қосылды.